25 Aralık 2013 Çarşamba

yağmayan kar küresi

Merhaba bu aralar okuduğum bir kitap var. Ali Çankırılı-Benimle oynar mısın Anne? isimli bir kitap. orada çok güzel oyunlar var. Benim en çok el becerisi ile ilgili olan bölümler ilgimi çekti. Onlardan biri de kar küresi okuyunca çok heveslendim evde bulduğum malzemeler ile hemen yaptık. Fakat evde sim yoktu onun için küçük harfler kullandım onlarda pek uçuşmuyor. Yapıştırınca fazla beklemedik sanırım gargamel çıktı. Biz içine sürpriz yumurtalardan çıkan şirinler karakterlerinden gargameli kullandık:)



 Bu arada Ali Çankırılı-Benimle oynar mısın Anne? kitabını tavsiye ediyorum. Çocuğunuzla beraber oynayabileceğiniz çok güzel oyunlar var.



5 yorum:

  1. Yeni keşfettim efendim. :)

    Kafa Dergi ve Ters Düz'e bekliyorum ben de, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş elinize sağlık simli olsa daha güzel olurdu bizde deneyeceğiz....

    YanıtlaSil
  3. Olsuuuun, böyle de olmuş işte, bir dahaki simli olur :)
    Ufaklık sevdiyse hiiiç önemi yok ya :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederim evet sevdi; ) ama simli de deneyecegim bakalim...

    YanıtlaSil
  5. Yazınız çok güzel, tebrik ederim. Bizde şişme kar küresi üretiyoruz :) https://www.karkuresi.net adresinden inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil