24 Haziran 2012 Pazar

Pembe'nin Kırmızı Lohusa Tacı

Merhabalar :)
Çok yakın arkadaşımın doğumuna neredeyse 1hafta kaldı. Ve ben onun için çok heyecanlıyım. Küçük kuzumdan vakit buldukça bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Onun için bir taç hazırladım rengini kendisi seçti.    ( tacın resimlerini canım komşum Serap hanıma gösterirken Pembe'nin tacı deyince ama tac kırmızı görünüyor dedi baya güldük arkadaşımın adının pembe olduğunu bilmiyordu)

     Neyse gelelim taca kırmızı kurdele ile sardım. yine kurdeleden iki kat hazırlayıp üst üste diktim onun üzerine çiçek ve bir tane yoyo yapıp diktim püsküllü bir süs vardı onu da iliştirdim. Simli uhu ile bazı yerlerini boyadım ben çok beğendim bakalım sizde beğenecek misiniz



                                                     Arkadaşım Pembe ve tatlı kızı Güzay


 .Bakalım birde beşik başı tablosu ve perde süsü yapacağız inşallah. Beşik başı için tablo tasarladım ama perde süsü konusunda sanırım fikre ihtiyacım var.Yardımlarınızı bekliyorum mutlu günler:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder