5 Nisan 2012 Perşembe

Sınıf Çalışmaları

İyi akşamlar
Okulumuzda son anda yapılan bir karar değişikliğiyle branş sınıfı uygulamasına geçildi. Tabi en zevklisi istediğin gibi tasarlayabilmek:) buraya yazıp fikir istemiştim ama sanırım aklınıza bir şey gelmedi. Önce sınıfta bulunan eski dolap ile işe başladım. Kendisini yapışkanlı folyo ile kapladım fena durmadı dolap kulpları takılacak. Dolap eski olduğu için alt kapakların menteşelerini bulamadım hala arıyorum bakalım bulunca takacağız.Okul müdürüm sağ olsun sallanan dolabımı duvara sabitledi çakılacak çivilerimi çaktı. Birde tamamen kendi tasarımımız olan (eşim de matematik öğretmeni) koordinat düzlemi tahtası yaptık. birbirine geçmeli laminant ları geçirip koordinat ekseni çizdik. her bir noktaya ben çivi çaktım boncuk takarak kullanacağım. Eşim matkapla delmeyi seçti kürdan geçirip kullanacak. Birde bursa kumaş pazarından ucuza mal etmek için tafta aldım güzel kardeşim seçti onları da canım arkadaşım Pembe dikti. En kısa zamanda paylaşacağım ne olduğunu söylememişim perde dikti:) saat ve takvim de var matematik ile ilgili onları  bitirip asınca paylaşırım daha fikirlere açığım farklı olsun istiyorum çocuklar sınıfa girince kendilerini mutlu hissetsinler ilgilerini çeksin tabi bende zevk alarak derse gireyim:)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder