6 Mart 2012 Salı

Cep Telefonu

İyi akşamlar.Uzun zamandır telefon almak istiyordum. Çok araştırdım sonunda karar verdim. Netten alışveriş yapan biri olarak siteleri gezmeye başladım.Beğendiğim telefonun fiyatı siteler arasında çok farklıydı. Bazı yerlerde 200 tl ye kadar fark vardı. Sonunda en uygun fiyatlı siteyi buldum. Güvenilir olup olmadığı konusunda kararsızdım nette site ile ilgili herhangi bir şikayet var mı baktım bulamadım.Kartel Pazarlama'nın iletişim bölümünde bulunan numarayı aradım Osman bey sorularımı ilgi ile cevapladı.Telefonu aldım hemen aynı gün kargoya verdi. Gönül rahatlığı  ve en uygun fiyat ile alışveriş yapabilirsiniz.Telefon KVK garantili ve orjinal yanında Elif Şafak'ın Aşk isimli romanı ve küçük bir hediye göndermişler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum çok memnunum:)


Ayrıca telefonumun rengine bayıldım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder