16 Ocak 2012 Pazartesi

oğlumun yaşamında ki ilk kar:)

iyi geceler:)
kaç gündür kar yağışı haberlerini izliyorduk. Bugün akşam itibariyle başladı ve hala devam ediyor. evimiz tepede olunca bir kaç yokuş sonra çıkılabiliyor. E hal böyle olunca çocuklar büyükler eline naylon poşeti alan kaymaya geliyor.Sesleri öyle güzel geliyor çok da eğleniyorlar. Seyretmek çok güzel ama insanın içi gidiyor bende çıkmak istiyorum. tam gezilecek hava var dışarda. Yüksekovada çalışırken kar yağdımı çıkar gezerdik arkadaşların evlerine gider camlarına kar topu atar saklanır korkuturduk o günler geldi aklıma:( Özledim... Neyse ne yapalım seneye kar yağdığında oğlumla çıkar oynarız artık.çok özendiğimden balkona çıktım üşüdüğüm için alelacele kardan adamcık yapmaya çalıştım. fakat eşime gösterdiğimde kardan cin olmuş gece görsem korkardım dedi:) (ama onunla fotoğraf çektirmekten de kalmadı)sizi resimlerle ve kardan cinimle baş başa bırakayım...

 şimdi de kardan kurbağa kermit olduğunu söylüyor:)


      azıcık eğlenmek için komşumuzun camına kar topu yapıp attık korkutmak için:)( 5. katta oturunca camda ki ses korkuya sebep oluyor) yarın sabah daha net fotoğraflar eklerim inşallah...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder