20 Aralık 2011 Salı

hediyelerim geldi:)

merhabalar...
hayat melodisi bloğunun güzel sahibesi Gülin'in hediyeleşme etkinliğine sevinerek katılmıştım. az önce kapım çaldı ve hediyem geldi beni çok mutlu etti. Hediyem sevgili uğurböceğinden gelmiş.Büyük bir heyecanla açtım. Önce çok şık bir kutu çıktı heyecanla hemen fotoğrafını çekip açtım


                                                        içinden cıvıl cıvıl bir sabunluk
 çok güzel bir yastık kılıfı ve mor renkli küpeler zarif bir bileklik (küpesiz dışarı asla çıkmam benim ayrılmazlarımdır takılara bayılırım)
                                                    elbiselerimle kullanabileceğim şık bir kemer
                                                   oğluma cici bir yelek (çok beğendim)
                                          fotoğraf çekme konusunda biraz başarısızım galiba ...
    ve    yumurta kalıpları daha önce görmemiştim.oğlum biraz daha büyüsün ona yapacağım inşallah
.hepsini çok beğendim kendisine çok çok teşekkür ederim. emeğine ellerine sağlık:)))

3 yorum:

  1. tebrikler canım..sevindim ulaşmasına..

    YanıtlaSil
  2. böyle güzel ve anlamlı bir etkinlik düzenlediğiniz için çok teşekkürler bizlerin mutluluğuna vesile oldunuz

    YanıtlaSil
  3. beğendiğine sevindim canım.küpeleri özellikle ekledim.küpeleri sevdiğini gördüm.karşılıksız gelen her küçük hediye insanı mutlu ediyor.

    YanıtlaSil