12 Aralık 2011 Pazartesi

küpelik

yıllardır küpelerimi hem bir arada tutacak düzenleyecek ve hepsini görebileceğim bir şey istedim. seminer dönemi okulda tadilat vardı alet edevatı görünce birden aklıma fikir geldi ve başladım uygulamaya. köyde arkadaşların kömürlüğünden( ebemiz Şengül hanıma istediğim kadar çıta alabileceğimi söylediği ve bana verdiği için çok çok teşekkürler) irili ufaklı çıta aldık. eve götürecektim ki müdürümüz ne yapacaksın bunları diye sordu bende kafamda tasarladığım küpeliği anlattım. sağ olsun aldı eline çıtaları santim santim ölçtü küçük delikler açtı birde yapıştırdı . müdür yardımcımız da siyah sprey boya verdi boyadık o kadar sevindim ki anlatamam çok güzel oldu . bende getirip yatak odamın duvarına astım.
                                   aynı boyda dört çıtaya 1,5 cm aralıklarla küçük delikler açtık.
            sonra onları daha kalın iki farklı çıtaya eşit aralıklarla yapıştırdık( şu güçlü yapıştırıcılardan kullandık)
bence çok kullanışlı küpelerine yer bulamayanlar için öneririm. çok kullanışlı mutlu günler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder