14 Aralık 2011 Çarşamba

kolyelik mi desem acaba

 mutlu merhabalar:))))
paylaşmak istediğim çok şey var. Ama sabahtan beri oğlumla oynamaktan bir türlü oturamadım başına. Bugünde kolyelerim için yaptığım askıları paylaşacağım.



milyoncu dan aldığım askıların üzerini mor keçe ile kapladım üzerine elimdeki boncuklardan yapıştırdım tabi tek askı yetmedi iki tane yaptım makyaj masamın üzerindeki duvara yapıştırdım.

aslında takılarım için senelerdir yer sorunu yaşıyorum. Tchibo da çok güzel aynalı bir mücevher dolabı gördüm
 bayıldım ama duvara monte edemeyeceğimden (ev sahibimiz duvara çivi yada vb şeyler çakılmasına izin vermiyor sadece yapıştırabilirsiniz diyor)  ve fiyatı biraz abartılı geldiğinden alamadım. kendimce çözümler buluyorum işte ama bir gün kendi evimiz olursa bu dolaptan yapacağım inşallah. mutlu günler:)

2 yorum: