17 Aralık 2011 Cumartesi

Bebek Lavanta Kesesi ve Kutusu

merhabalar oğlum için bebek şekeri yapacaktım. Canım komşum şeker yerine içine lavanta koyalım daha kalıcı ve iyi olur dedi. Bende onu dinledim kendimizce lavanta kesesi yaptık. Sonra baktım ki onları koyabileceğim bir sepete ihtiyacım var artık iyice ağırlaştığım için dışarı çıkamıyordum ( aslında kendim bir şeyler yapmak istiyordum işime gelmedi) Evde hediye gelen bir fincan kutusunu atmamıştım işime yarar diye. Onu görünce hemen kapladım şirin bir kutu oldu.


eşimle beraber balık tutarken çok acıktık bir şeyler alıp yanına da ayran aldık. ayranları cam şişede verdiler. şişeleri atmaya kıyamadım. eve getirdim saten mavi kumaş ve tülle sarıp etrafına kurdele bağladım. İçlerine de aldığım mavi kalp süsleri yerleştirdim lavanta kesesi kutumun iki yanına koydum.


                                                                    mutlu hafta sonları....

2 yorum:

  1. merhabalaar:)
    sayfanız öyle güzel öyle cici ki,bayıldım tüm emeklerinize...
    seve seve izleyicisi oldum bu şirin sayfanın..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle...
    :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ne kadar içten yazmışsınız. Yazdıklarınız beni çok mutlu etti. sayfanızı gezdim yazılarınızı okudum çok sıcaksınız ağız tadıma göre tarifleriniz var.narenciye güzelinizi inşallah bugün deneyeceğim çok çekici:)

    YanıtlaSil